Sprawnie działająca firmowa poczta

W firmach, gdzie korzysta się z firmowej poczty elektronicznej, kładzie się nacisk na to, by taka poczta funkcjonowała jak najlepiej. Nie można dopuszczać do sytuacji, kiedy taka się zawiesza i na przykład nie odbiera wiadomości od klientów czy potencjalnych kontrahentów. Jeśli firmowa poczta zawodzi na tym polu, to firm może tracić klientów. Nie jest to dziwne. Jeśli ktoś ta droga kontaktuje się z firmą i nie uzyskuje z jej strony odpowiedzi, to może myśleć, że firma nie jest zainteresowana jego ofertą.

Dlatego poczta, którą wykorzystuje się na potrzeby firm, zakładana jest nie na ogólnodostępnych witrynach, ale na firmowych domenach. Takie rozwiązania zdecydowanie lepiej się sprawdzają. Tym bardziej, jeśli firma dysponuje kilkoma adresami e-mail. Czasem jest tak, że firmowa poczta jest zbierana z kilku skrzynek do jednej, bo wtedy ma się pewność tego, że każda wiadomość wysłana do firmy, trafi do odpowiedniej osoby. Sprawnie działająca skrzynka pocztowa to jednak nie wszystko. Ważne jest też to, by ktoś zajmował się odebraniem firmowej poczty. To, że dotrze ona do skrzynki pocztowej to jedno. Każdy list musi być otworzony, bo inaczej sytuacja będzie tak sama, jak gdyby poczta nie dotarła do adresata. W firmach za odbieranie firmowej korespondencji zwykle ktoś odpowiada. Dlatego nie ma mowy o tym, by listy były ignorowane czy pomijane. Oczywiście nie w przypadku każdej firmy poczta elektroniczna spełnia tak samo ważne zadanie. Są i takie, gdzie zupełnie nie korzysta się z niej, bo nie ma takiej konieczności.

admin

Leave a Reply

Your email address will not be published.